grote aankoop - frigo/vriezer

dit weekend ben ik naar de jaarbeurs in gent geweest (dit is vooral een beurs waar handelaar dingen verkopen ) deze uitstap heb ik samen met mijn moeder gedaan ,
we zijn eerst naar ikea gent geweest om een ontbijt te nemen ,kost maar 1 euro per persoon en zo konden we wachten tot de jaarbeurs open ging , ik had gratis ticket dus we waren snel binnen
daar hebben we eert iets gedronken aan "de langste toog" en dan hebben we een spel gespeeld en ik heb een herbruikbare tas gewonnen (joepie ) dan hebben we verder gekeken naar wat er allemaal stond , tot we aan een stand met frigo's en diepvriezers kwamen daar zag ik een mooi model staan voor 599 euro

het is een samsung rb31fernbsa

hier vind je een kort filmpje
het is een super zuinig model dat minder gebruikt dan onze "oude" frigo thuis en zeggen dat dit een frigo en vriezer in-een is

dit model was ik ook al tegen gekomen toen ik voor mijn reeks "wat als " maar toen vond ik het toestel te duur die stond toen rond 849 euro

toch heb ik lang getwijfeld

zo zijn we 's middags eerst terug naar ikea geweest omdat mijn moeder de mosseltjes aan 5 euro wou eten ik heb de bekende Zweedse balletjes met een taartje genomen voor 7.50 we vonden dit makkelijker en vooral goedkoper dan op de beurs zelf waar je per persoon toch al snel 15-20 euro kwijt bent en waar de kwaliteit niet altijd optimaal is

maar.....

wat heb ik lang mogen aanschuiven pff bijna 40 minuten ondertussen had de mama al een plaatsje gezocht en de mama vond ze lekker dus het was het wachten wel waard
in de namiddag zijn we terug naar de beurs geweest (ik had veel gratis kaarten) daar hebben we nog kleine dingen gegeten en gedronken en heb ik toch besloten om tot de grote aankoop over te gaan en dan zijn we op ons gemak terug naar huis gegaan

de frigo wordt zo snel als mogelijk geleverd , ik kijk er al naar uit :)

Reacties

Populaire posts van deze blog

Passief inkomen van december 2021

Overzicht sparen/investeringen juni/juli 2021

Passief inkomen van april 2021