dag voor verhuis

de dag voor de verhuis (7 april) was heel erg druk , ook al dacht ik dat het wel een rustig dagje ging worden

ze kwamen normaal de frigo brengen tussen 9-12.30 en dan gingen ze het internet installeren om 15.15 (ongeveer)

dus het plan was om samen met mijn moeder te wachten tot ze de frigo kwamen installeren om dan eens iets kleins te gaan eten ,dan internet en dan terug naar het ouderlijk huis alles klaarzetten voor de verhuis zelf

maar het liep toch wel iets anders ....

's morgens opgestaan goed gegeten en op weg naar mijn huisje , waar we onderweg nog een broodje voor de mama hebben meegenomen , tot daar ging alles goed

omdat wij beide graag koffie drinken ging ik deze maken , maar ik was vergeten dat ik de dag ervoor de koffiezet getest had en er nog water in de (niet doorzichtige) kan zat ,daardoor liep de koffie niet in maar naast de koffie kan , zo had ik al direct opkuis werk ...

de 2de keer is alles goed verlopen

we hebben wat gepraat koffie gedronken en gewacht ....
tot ik toch eens wou weten of ze al vertrokken waren met de frigo en wanneer ze toch zouden langskomen , dus belde ik , maar er werd niet opgenomen , nog geen minuut later bellen ze mijn moeder (ik had haar nummer gegeven omdat toen ik hem kocht ik nog niet wist wanneer ze konden komen en of ik wel zou thuis zijn) het ging over de frigo , hij was beschadigt (volgens de uitleg ,vol deuken en krassen enz) en of ze niet ergens binnen 14 dagen hem konden brengen

dit kon uiteraard niet voor mij omdat ik hem nodig had en ik zij dat ze maar een oplossing moesten zoeken , maar dat ik zeker ene nodig had ....
ze gingen overleggen en terug bellen

nog geen 10 min later belden ze terug dat ze een vervang toestel hadden en ook dat ze toch het beschadigde toestel mee hadden moest ik eventueel willen ...  ze gingen 30 min overweg zijn..

ik ken de weg beter dan hun , ik wist dat ze minimum 45 onderweg gingen zijn ...

en 45 min later waren ze er , ik heb eens naar het toestel gekeken dat beschadigt was , maar je moest al heel erg goed kijken om iets te zien , ik heb hem genomen tegen verminderde prijs , voor een kras die tegen een muur staat ... het toestel was heel erg snel geplaatst en ik moest wel enkele uren wachten voor ik hem ingang stak ,toen besloten ik en mijn mama iets te gaan eten het was toen 12.30

toen we aankwamen en alles bestelt hadden wat we wouden en we op ons gemak wouden eten kreeg ik een sms dat de installateur onderweg was naar mij en dat ze verwachten dat ik thuis was ,
daar ging mijn eten , ik snel snel naar huis gelopen voor de installateur , bleek dat hij er al 10 min stond (even lang of ik gelopen had )
juist op tijd dus , bleek dat hij 150 meter verder stond , het was toen 13.30
dus ze waren bijna 2 uur te vroeg ....

maar ik was blij dat ik gelopen had anders waren ze weggeweest en mocht ik nog langer wachten ...

erna is mijn moeder ook toegekomen en ze had toch nog een chocomouse mee , toch nog iets goed ...

erna zijn we nog eentje gaan drinken en ben ik terug naar het ouderlijk huis geweest en alles in orde gezet ...

morgen lees je het verlag van de verhuis zelf ...

Reacties

Populaire posts van deze blog

Passief inkomen van december 2021

Overzicht sparen/investeringen juni/juli 2021

Passief inkomen van april 2021