nieuw expiriment

ik wil eens een klein experiment  proberen klinkt veel groters dan het is

nu is deze maand (vandaag) mijn abonnement voor mijn betaal tv via internet afgelopen , nu keek ik de laatste tijd toch al niet meer zo veel tv dus vroeg ik mezelf af of ik een tijdje zonder kan , nu zijn er online veel programma's te herbekijken enz dus wil ik dit wel eens proberen en zien waar ik uitkom

voor dit experiment ga ik enkel gebruik maken van legale diensten om tv - films te kijken

als je tips hebt altijd welkom


update : herfinanciering

het document dat ik nodig heb voor de definitieve herfinanciering is nog steeds niet terug bij mij

al vind ik het momenteel niet erg omdat door de feestdagen en ook omdat we niet moesten werken vorige week ons loon nog niet gestort dit zou morgen in orde moeten zijn , ik zit vol ongeduld op dit document aan het wachten zodat ik mijn berekeningen kan uitvoeren (en delen natuurlijk)

Reacties

Populaire posts van deze blog

Passief inkomen van december 2021

Overzicht sparen/investeringen juni/juli 2021

Passief inkomen van april 2021